CORA
J'aime la France et surtout j'aime le Français: C'est mon professeur de l'école secondaire qui m'a enseigné cette langue et qui m'a enseigné de l'aimer. C'est la langue des amoureux, la langue de mon adolescence, la langue de mes rêves.
J'aime la culture francaise: j'aime Victor Hugo, Baudelaire, Dumas ou Voltaire; j'aime la Tour Eiffel, la Sacré Coeur, la Vallée de la Loire; j'aime Dassin et Patricia Kass; j'aime Ravel, Gaugain, Bizet et Cézanne. J'aime Louis de Funès et j'adore Gérard Depardieu.
Donc, aujourd'hui, quand on fête la République, la Liberté, l'Égalité et la Fraternité, je crie à l'entière blogospfere: j'aime la France!

Pour vous tous:




bolero-ravel
Asculta mai multe audio Muzica

Je vous prie de nu me pas juger pour les fautes d'ortographe ou de grammaire. Il y a 4 ans que je n'ai pas écrit en Français. :(
Etichete: , ,
19 Responses

  1. C Says:

    as fi incercat si eu sa iti scriu in franceza dar la mine au trecut 9 ani de cand nu am mai facut lucrul asta, dar inca mai pot citi si intelege:D, si sunt de accord cu tine.sper sa iti placa ce o sa vezi aici...chiar o sa o postez si eu pe blog ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=aBXeXBpTVOk


  2. Ana-Maria Says:

    Cora draga...la mine au trecut nu 4 sau 9 ani,ci 20 de ani....dar de citit am reusit...de scris,s-avem pardon!:-D
    No,pai Vive la France!ca tot e ziua lor azi,nu-i asa?:-D


  3. deef Says:

    Tu écris très bien en français (et moi, pas du tout en roumain).
    PS. Très bon choix, Joe Dassin ;-)


  4. CORA Says:

    Deef, je suis tres heureuse de recevoir ta visite ici. J'espere que tu reviandras, bein que je sache que que tu ne peux comprendre tout ce que j'ecris!

    A propos! Joyeux anniversaire!


  5. Cred ca ai scris chiar ok in franceza nu trebuie sa-ti faci griji in privinta asta :). Intr-adevar, atmosfera pariziana are ceva aparte, mereu a avut. Eu ador notele de acordeon in piesele romantice. Am citit Victor Hugo si mi-a placut la nebunie. Am citit Voltaire si l-am apreciat pentru tot ceea ce a scris.


  6. Di Says:

    ..hmm.. nu cred ca, caut unde trebuie.. nici nu stiu unde sa caut o persoana din aia.. nici nu stiu daca mai exista... poate ma grabesc totusi sa gasesc o astfel de persoana. Nu stiu ce sa cred..


  7. deef Says:

    Merci ;-)
    Oui, c'est vrai, je reconnais quelques mots, ici ou là, mais je ne comprends pas tout :(
    Peut-être (c'est une suggestion) devrais-tu installer un traducteur dans ta sidebar ?
    @ bientôt



  8. CORA Says:

    Lory, si pe mine m-a lovit uimirea cdn am vazut Vive la France si la tine!


  9. CORA Says:

    Cristina, am urmarit cu atentie si entuzism ce mi-ai trimis! Multumesc!


  10. CORA Says:

    Ana - Maria, sa le traiasca! Si noua companiile lor, care aduc ataia bani la statul roman:))


  11. CORA Says:

    Mihaela, nu ar trebui sa ma fac rau de ras, desi nu am niciun studiu in domeniu. Nu mi-ar face cinste o greseala mare! :)


  12. CORA Says:

    Merci beaucoup, Pescarus cheri!


  13. CORA Says:

    Deef, j'ai installe un traducteur dans ma sidebar. J'espere qu'il t'aidera lire et comprendre mes "articles". Je n'ai pas une tres bonne opinion sur les traducteurs, parce qu'ils font souvent des fautes...


  14. Paul Says:

    Frumoase ganduri, Franta este minunata!
    Cei ce locuiesc in sudul Frantei, te primesc cu o caldura rar intalnita. Am ramas profund uimit de prietenia pe care o afiseaza si pe care ti-o ofera cu sufletul curat, deschis.
    O zi frumoasa!


  15. CORA Says:

    Paul, probbail latinitatea asta ne-a lasat mosternirea sufletului deschis.


  16. "Inteleg ca te afli la inceput de drum in devenirea ta profesionala...in psihologie! Bafta si spor la studiu!"

    merci beaucoup :)


  17. CORA Says:

    N-ai pentru ce, Irinuca! :-*