CORA
Astăzi se împlineşte o săptămână de când am intrat în posesia premiului de la Organizaţia Salvaţi Copiii, la etapa pe capitală. Această Organizaţie militează pentru respectarea drepturilor copilului, dar are şi alte domenii de activitate, pe care le puteţi găsi aici. Dacă veţi citi cu atenţie, veţi observa şi ştirea legată de concurs, care se numeşte Concursul National privind Drepturile Copilului editia 2009. Provocarea participării la acest concurs a venit din partea doamnei director, eu am preluat sarcina de a lucra cu câteva echipaje. Unii elevi au răspuns cu mult entuziasm, care pe parcurs a pălit. În cele din urmă am selectat proiectul acestei echipe:
În ce a constat efectiv proiectul? Elevii au fost provocaţi să proiecteze şi să implementeze o campanie de promovare a drepturilor copilului. Ce au gândit elevii mei?
1. publicarea unui pliant informativ cu privire la drepturile copilului



2. realizarea unui promo al campaniei


3. răspândirea pliantelor în şcoală şi în cartier


4. Prezentarea promo-ului în cadrul unor grupuri de lucru, unde ulterior am dezbătut nişte studii de caz:


5. Colectarea de promisiuni din partea tuturor celor cu care am vorbit: "Promit că voi respecta drepturile copilului oriunde aş merge!"


Cam acesta a fost proiectul copiilor mei. Cu care ne-am calificat printre primele zece echipaje. Lunea trecută ne-am întâlnit cu toţii la Muzeul "George Enescu", unde vă recomand să mergeţi în vizită!!! Sala în care a avut loc festivitatea are o arhitectură de vis:



Îmi pare atât de rău că nu am încă fotografiile pe care le-au făcut cei de la Organizaţie din timpul premierii. Tot ceea ce am putut prinde eu a fost asta:



Acum urmează concursul naţional! Ne ţineţi pumnii?
6 Responses
  1. Geocer Says:

    Normal ca vi-i tinem. Dar voi nu sunteti in vacanta, ca toti copiii?


  2. Ana-Maria Says:

    Felicitari!
    Tin pumnii stransi rau si zicem Doamne ajuta!Bafta!


  3. Sincere felicitari, pentru premiul obtinut.Multa binecuvantare!


  4. CORA Says:

    Multumim pentru pumnii strans tinuti! Cu Dumnezeu inainte!


  5. CORA Says:

    Geocer, si noi suntem in vacanta..dar daca asa fu sa fie...tot inainte, nu? Ca invingatorii!


  6. Felicitarrii copiilor si mai ales tie,Cora ! Mult succes in continuare. Te pup