CORA
Să repetăm: am avut un mini-party la Mediafax, am avut un party în toată regula sâmbătă seara, iar duminică am fost la plajă, pe un colţ de mare!

Despre party-ul de sâmbătă nu am ce să vă spun...decât că nu am putut să pun toate pozele, toate cele 400 :) Aşa că am făcut o selecţie:


Trebuie neapărat să vedeţi şi voi cel mai sweet cadou pe care l-a primit Răzvan. Să ştiţi că are boticul şi o singură lăbuţă albă, şi se hrăneşte mult mult mult. Roade cu mare poftă morcovei, salată şi vărzică. Iar la party-ul lui Răzvan a fost mascota noastră!


Acum, colţişorul de mare de care vorbeam. S-a amenajat undeva lângă Olteniţa, pe malul unuii lac, un colţ de mare, cu plajă curată. Au chiar şi o terasă, unde poţi servi şi un grătărel delicios, cu preţuri mici;). Au în dotare şi hidrobiciclete, skijet, teren de fotbal, fileu pentru volei pe plajă. Dar, ceea ce m-a făcut să mă simt în largul meu a fost muzica faină!
5 Responses
  1. Ana Says:

    Felicitari ! La multi ani,iubitului tau! Cu sanatate si tot ce va doriti!


  2. Geocer Says:

    Frumos week end ai avut.


  3. disa Says:

    Eu mi-am petrecut sfarsitul de saptamana alaturi de mamicuta mea draga, care ma asteapta, de fiecare data, cum "doreste cerbul apa de izvor".


  4. CORA Says:

    Multumim, Ana!

    Chiar ca a fost un sfarsit de saptamana incendiar, Geocer! Ata de mult simteam nevoia sa fac ceva nebunesc! Si, iata-ma!

    Disa, cred ca a fost un sfarsit de saptamana frumos! Si eu revin acasa in week-end, unde mama ma asteapta de fiecare data cu caeeasi nerabdare. Si nici eu nu concep sa imi petrec sfarsitul de saptamana in imbacsitul Bucuresti!


  5. Ana-Maria Says:

    heheheeee...CORA ,pai asta da week end la superlativ!Super fain!Sa va fie de bine!:-)