CORA
Trec printr-o nouă pasiune! Am depăşit perioada pesiunii pentru culoarea roşie. Acum am ajuns la...CAMEE! Cu totul întâmplător mi-am achiziţionat un colier foarte frumos cu camee. L-am pus de îndată la gât şi, de atunci, am constatat că nu ot să mai ies din casă fără el. E clar, mi-am zis. Am o nouă pasiune. Şi îmi port cameea cu multă mândrie! Stă atât de somptuoasă pe suportul colierului, la baza gâtului! Are un sidef ce-i dă o sumedenie de nuanţe: verde, albăstrui, mov, roşu pe alocuri!
Iar profilul fetei suave este atât de fin reliefat, precum şi floarea pe care o poartă în părul rebel strâns!
Bun...m-am îndrăgostit de cameea mea. Şi totuşi, ce e cameea? Am întrebat-o pe mama, mi-a zis ea câte ceva, mi-a vorbit şi despre un deo-parfum de pe vremuri :)(ce ciudat sună asta), care se numea Lady Cameea! Şi am ajuns la minunantul Google, care zice aşa: "Cameea este un simbol al modei de la curtile regale, un tip special de bijuterie sculptata, foarte populara in secolele XIX si XX .In general, cameea infatiseaza portretul unei femei sau al unui zeu din mitologia greaca ori romana"., într-un material pe care îl puteţi citi aici , CAMEEA - ÎNTRE VINTAGE ŞI MODERN!
Bun! Acum se explică de ce poposesc de multe ori pe blogurile cu produse vintage. Aşa pot dovedi că am o pasiune deosebită pentru lucrurile preţioase.
Ce mai! Iubesc CAMEEA!
Etichete: ,
9 Responses
  1. Anonim Says:

    Ce frumos arata blogul :X


  2. CORA Says:

    Multumesc, Alexandra!


  3. Carmen Says:

    Buna seara! Am vazut astazi poza din dreapta blogului si m-am interesat. Am gasit un link pe care as vrea sa il vedeti. Sunt niste bijuterii superbe. http://www.vintageboutique.ro/camee.htm
    Acum imi doresc si eu cu ardoare o camee.


  4. Anonim Says:

    Ma mir ca ai la ce asorta o asemenea bijuterie de o finete rara...


  5. Unknown Says:

    MULTUMESC CORA PTR COMENTARIUL TAU.
    INSA VREAU SA FIU SINCERA -IN PRIMUL RAND ACELE INFORMATII SUNT PTR MINE PTR CA SUNT LA INCEPUT DE DRUM IN CEEA CE PRIVESTE CREDINTA -CRESTIN-ORTODOXA.APOI LE POSTEZ SI PTR ALTII CARE POATE NU LE STIU SI SUNT IN ACEEASI SITUATIE CA SI MINE.IAR POEZIILE SUNT O PASIUNE DE A MEA .IMI PLAC CELE DE DRAGOSTE SI CELE CRESTINE.
    PS-BLOGUL TAU ARATA INTR-ADEVAR FOARTE FRUMOS.


  6. CORA Says:

    Buna, Carmen! M-am imbolnavit cand am intrat pe site...Desi il stiam, niciodata nu m-am uitat special dupa ceva. Iar cameele sunt superbe...si vandute toate:((...aproape:((.


  7. CORA Says:

    Diana, cameea pe care o am eu se potriveste felului in care ma imbrac eu. Maine am sedinta foto cu cameea mea:). Probabil a fost o imprudenta din partea mea sa nu specific ca poza pe care o vedeti in partea dreaptă nu e a cameei mele, din păcate...


  8. CORA Says:

    Monica, multam fain pentru aprecierile tale! Nu conteaza pentru ce anume dai acele informatii atat de pretioase pe blogul tau, atata timp cat le dai, iar oamenii au acces la ele. Tine-o tot asa, eu am sa citesc cu mare interes ce scrii, pentru ca ma intereseaza domeniul teologic...canva ma visam studenta la teologie...


  9. MihaeRa Says:

    Buna, Cora!
    Ai un blog foarte frumos!

    Si eu sunt foarte atrasa de camee, insa inca nu detin una.. Dar nu e timpul pierdut;;)!

    As fi vrut sa-ti urmaresc blogul, insa vad ca nu ai optiunea persoanelor interesate de blogul tau...

    Un wk placut!
    O sa mai vin in vizita pe la tine!*-*