CORA
Oricat de imperativ ar părea titlul meu, să ştiţi că nu glumesc! Mâine trebuie să mergem să votăm! Vi se pare că nu aveţi pe cine? Pe liste stau mai multe nume. E obligaţia voastră să căutaţi informaţii despre ei, să faceţi ierarhii! Dacă vi se par toţi răi, trebuie să fie unul mai puţin rău decât ceilalţi! Ce câştigaţi dacă nu vă duceţi? Un sfert de oră în care să vă petreceţi timpul altfel! Dar dacă ajunge in PE unul ca Becali? N-o să fiţi mulţumiţi, nu? Chiar nu înţelegeţi că prin neprezentarea la vot nu reuşiţi decât să lăsaţi pe alţii să se exprime...şi cine ştie pe cine aleg?
Nu ştiu de ce au murit oameni la Revoluţie. Dar am auzit că ieşiseră în stradă să lupte pentru democraţie, să strige din toate puterile că vrem să fim liberi. Iar votul este una dintre emblemele democraţiei. Ce să înţeleg acum? Că ne-am răzgândit?
Etichete:
11 Responses
  1. Geocer Says:

    Aha, te-am prins : ai citit Libertatea :)


  2. Unknown Says:

    NU NU TREBUIE SA VOTEZ.AM ACEST DREPT DE A REFUZA SA MA DUC.



  3. CORA Says:

    Da, Geocer, am citit Libertatea! Pentru ca...asta imi e jobul :))


  4. CORA Says:

    Monica, nu te duce. E optiunea ta si timpul tau. daca asa ti se pare just...


  5. Orry Says:

    da ...am stat putin pe ganduri. Si n-am sa merg la vot! Chiar nu am pe cine alege! Toti sunt o apa si-un pamant! Mare branza nu va face nici unul!
    Nu vreau sa ma simt vinovata cand tara va merge - nu prost - ci foarte prost!
    Oricum - e alegerea fiecaruia! Candva gandeam ca si tine! Am ajuns sa cred ca tot aia e! Cu votul meu sau fara - cine trebuie sa ajunga acolo, tot ajunge! Legal sau ilegal!


  6. Anonim Says:

    Pot sa merg poimaine la vot? Azi mi-e somn! Ca am fost la nunta!


  7. Diana Says:

    Cora, ne-am schimbat hainutele! Ce frumos, imi place mult! Culoarea e superba iar trandafirasii, ce sa mai zic.. Felicitari de alegerea facuta!
    Cat despre vot, sunt pe deplin de acord cu tine! Trebuie sa mergem la vot pentru a nu lasa pe altii sa decida pentru noi! Oricum, pensionarii sunt cei ce se duc negresit si apoi suntem nemultumiti de cei alesi. Pai de ce sa ne mai exprimam nemultumirea daca si asa nu ridicam un pai in sensul asta?
    Aici, in Belgia votul este obligatoriu. Nu te duci, primesti o amenda usturatoare de nu te vezi! Si in conditiile astea nu iti permiti luxul.. Mi se pare corect asa, astfel rezultatele votarii vor oglindi exact alegerea poporului intreg!


  8. CORA Says:

    Da, Diana, am simţit nevoia de schimbare, am căutat printre sute de templates si l-am găsit pe el, template-ul rozelor, florile mele dragi! Foarte buna strategia belgienilor! Dar românaşii noştri nu au spiritul civic atât de dezvoltat. Cred că încă nu am scăpat de atitudinea comunistă, când alegeau dintre PCR si PCR, iar oamenii simteau că merg inutil la vot, că iese tot cine trebuie:). A vota nu este numai un drept, pe care alegi dacă îl exerciţi sau nu. Începe să devină o responsabilitate. Of, mă tem din ce în ce mai mult, încep chiar să intru în disperare. Sunt oameni cu capul pe umeri care nu merg la vot. Lăsăm decizia în mâinile cine ştie cui...şi apoi ne mirăm că cine ştie cine ne reprezintă în Europa...


  9. Eu am fost. Si Becali tot a iesit.


  10. CORA Says:

    Dar a avut sanse mai mari si cel pentru care ai votat, nu?