CORA
Toată ziua am șovait asupra tonului cu care ar trebui să scriu acest mesaj pentru mama, pe care știu că îl așteaptă cu nerăbdare. Anul trecut aveam un ton foarte melancolic, care m-a descurajat un pic, căci nu se mai potrivește stării mele de spirit! Astăzi sunt mai categorică, iar mesajul meu este unul prompt, puțin pompos:
La mulți ani, fată! Să îmi trăiești de incă trei ori pe atât, ani în care să fii la fel de luptătoare ca până acuma (vă anunț că Xena e mic copil pe lângă mama mea!), cochetă (să nu renunți în veci la unghiile tale zilnic colorate în culoarea hainelor și nici la părul coafat timp de o oră în fiecare dimineață!), și să fii din ce în ce mai cool (fac pariu că nu știți câtă Engleză știe mama mea, cu ajutorul căreia conversează cu lume străină, că are ID de mess de pe care vorbește cu mult spor și că se folosește de tehbnologia modernă cu o abilitate de care mă mir și eu câteodată)!
Deci, maman, te iubesc cu nerv, te iubesc duios, te iubesc dintotdeauna - de când ești tu acolo - te iubesc că ești frumoasă și tânără (mereu am fost mândră că am o mamă tânără!). Pup iu!

PS: Mai pe seara am sa postez si fotogragfii cu ea, încărcată de flori: a avut astăzi serbare la grădi (da, este educatoare!!!)atunci când camera nu va face fițe!
7 Responses
  1. mama Says:

    Multumesc de urari, fata! Ma asteptam sa mi le faci, sigur ca ma asteptam, dar sincer, nu in maniera asta. Chiar imi place! Stii ce ai uitat sa spui? Despre tunsoarea mea asimetrica! Si cu folosirea tehnologiei moderne , stii de unde mi se trage, nu? Normal ca de la tine, de cand ai refuzat sa ma mai ajuti cu tot ce aveam nevoie la gradi! By the way, engleza am stiut dintotdeauna, ba chiat te-am invatat si pe tine, so...Happy birthday to me! Sa-mi traiesti si tu , fata!


  2. Ana Says:

    LA multi ani cu sanatate si viata lunga langa cei dragi! Sarutari de maini pentru o asa mama!!! Stii,draga mea, si mama este o luptatoare, cand eram adolescenta ii spuneam "Mara" :) Sa ne traiasca Marele noastre! Petrecere frumoasa!



  3. Ct. Says:

    Multi ani mamei tale sa aveti parte de sanatate si bunastare.Restul vin din dragoste .


  4. La multi ani binecuvantati de Domnul!


  5. angi Says:

    La multi ani mamei!
    Tineretea i se trage de la...;)meserie!


  6. gabrielle Says:

    La multi ani! Ai o mamica frumoasa :)