CORA
Pentru ca nu pot lasa lucrurile atarnande, pentru ca faptul ca am pus mana pe acel bilet trebuie sa aiba o finalitate (nu este permis sa le dam copiilor impresia ca au scapat si de data asta), m-am tot framantat, am tot disecat problema, am tot analizat, am cumpanit. Ce decizie este cea mai buna in cazul de fata? Inca aleg intre a discuta cu ambii elevi sau a discuta cu intreaga clasa, fara a-i da exemplu pe cei doi. O discutie generala ar fi de folos nu numai pentru cei doi, dar si pentru ceilalti, care, ma tem, nu sunt mai departe de ei.
Problema majora este ca am inca dubii cu privire la imbunatatirile care ar avea loc in urma discutiei. Nu cred ca si-ar scgimba nici modul de a vorbi, nici de a scrie, nici de a gandi. Dar, in fond, e datoria mea sa subliniez ce e gresit si sa corijez, nu? Ramane in datoria si constiinta lor daca e cazul sa urmeze ce le spun...
Etichete:
11 Responses
  1. intelegerea ... cauza si eliminarea ei ...


  2. Laura Says:

    O discutie la modul general, fara nominalizarea "impricinatilor" e foarte buna. Oricum se stiu eu....POate nu schimba nimic pe moment dar pe parcurs, n-ai cum sa stii...Daca nu vorbwsti cu ei, nici nu au ce si de la cine sa invete.


  3. Dana Says:

    DAAAAA!!!!!
    TREBUIE SA DISCUTI CU TOTI!
    NU LE DA NUMELE,DAR AMENINTA-I CA DATA VIITOARE NU VEI MAI FI ASA INGADUITOARE!
    ESTI O DRAGUTA SI O FINUTA!
    TREBUIE SA FII FERMA!
    MULT NOROC ITI DORESC!


  4. Geocer Says:

    Pai nu prea stiu ce-ai putea sa le spui. Limbajul n-o sa li-l poti schimba prea usor. In rest, doar niste certuri intre adolescenti, un pic de gelozie, rivalitate ... chestiile astea au existat dintotdeauna.


  5. Nicu B. Says:

    o regula de aur , increderea si asumarea responsabilitatii!
    As purta o discutie cu cei doi separat dupa care o discutie cu toata clasa fara a insinua identitatea celor doi.
    Asa le castigi increderea si sigur o sa incerce sa-si schimbe cat de cat comportamentul


  6. Baimareanul Says:

    O discutie cu impricinatii cred eu ca ar creste doar gradul de aversiune a lor fata de tine fiindca i-ai face de rusine fata de ei insisi. Lumea lor se afla sub imperiul lui "PLM". Asa traiesc, asa gandesc. Acestea sunt roadele libertatii prost intelese si a permisivitatii sistemului de invatamant. Biletelul lor nu e altceva decit o traducere in "limbajul messenger" a scrisorilor dintre Romeo si Julieta.


  7. Falvo Says:

    Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.


  8. Bogdan Says:

    Cred ca ai putea sa le scrii cate un bilet...oricum se vor chinui sa-l inteleaga.Iti dai seama cat le va lua sa citeasca cuvinte intregi,fara prescurtari si obscenitati?Sau ce mirare ii va cuprinde cand isi vor da seama ca tu esti autoarea biletelor?Cel putin se vor alege cu un exercitiu de citire.


  9. ce atata framantare ? discuta cu toti si apoi cu cei doi in parte ....
    JALEEEEEEEEE oricum ..


  10. si sa afle si profa de roamana...


  11. ● pIticC' Says:

    Tivadar Emanuel si ce crezi ca ar face profesoara de romana? Atata timp cat la ora ei scriu normal nu are ce sa le faca..
    Plus ca stiu de acel bilet si despre ce este vorba si mai stiu sigur ca nu se vor schimba indiferent daca vorbiti cu cei doi perosnal sau cu toata clasa, mai repede invat eu ceva decat ei. Asta`i sigur...