CORA
Acesta este iconul iubirii a doi oameni frumoşi, păstrat de străbunica mea în cutia cu amintiri.


"Oamenii aceştia s-au iubit mult, aşa-mi povestea bunica mea! Uite cât e de frumoasă femeia asta! Păcat însă că nu a putut avea copii...Aveam o poză de la nunta lor..pe unde o fi?...".(mama)

Momentul în care şi-au devenit colegi de viaţă unul altuia, în care au ales să îşi trăiască iubirea alături unul de celalt. Au ales nu numai să se uite unul în ochii celuilalt şi să îşi şoptească cuvinte dulci. Au ales să stea mereu împreună, privind în faţă, spre acelaşi viitor.

Deşi nu au putut avea un puiuţ al iubirii lor, cei doi şi-au consumat povestea de dragoste cu multă patimă. Respect. Fidelitate. Până la adânci bătrâneţi!

"Nu îmi mai amintesc care dintre ei a murit primul. Dar îmi amintesc că îmi povestea bunica mea că nu a supravieţuit unul în lipsa celuilalt foarte mult...a murit la scurt timp..." (mama)
Etichete:
9 Responses
  1. Anonim Says:

    Asa iubiri mai rar !!!!!! Da,cred in puterea acelor oameni de-a se abandona unui asemenea sentiment puternic,ravasitor...Iubirea lor e dintr-un alt timp,un timp al religiozitatii iubirii,al devotamentului pur si adevarat! Farmecul iubirii lor,iata,a depasit secole,ajungand pana la noi...Daca vibram in fata acestei marturii de credinta eterna...e si meritul Corei,prin intermediul ei parfumul unor vremi trecute pluteste pana la noi,imbogatindu-ne!! Nu,n-am inventat noi iubirea,ea a existat dintotdeauna,de la facerea lumii dar exemplele sale cele mai curate ne tulbura si ne vrajesc intotdeauna !! Sunt convinsa ca legamantul lor de amor e scris si-acum in stele,la poarta inimilor lor !!

    Cu speranta ca adevarata iubire va redeveni primordiala in vietile noastre,

    L'automne


  2. Anonim Says:

    Intr-adevar... asa iubiri mai rar :)


  3. Frumos. Rar in ziua de azi... sau chiar imposibil. Vine asa de tare din spate generatia "abramburica" ca .. nu mai avem loc de respect si fidelitate!
    Mi-a placut !


  4. Orry Says:

    o dragoste de povesti!
    :) mi-as dori sa putem trai asemenea povesti fiecare din noi!
    Cu suflet si inima!
    Sa simtim adevarata insemnatate a iubirii!


  5. CORA Says:

    L'Automne, ideile tale imi amintec de celebrele versuri "Lumea asta cu iubire va scapa...". Iubirea secolului nostru trece prin criza imoralitatii. Sunt convinsa însa ca exista iubiri adevarate, despre care nu se vorbeste la stiri si nici in ziare.


  6. CORA Says:

    Alexandra, rare, dar adevarate! Si exemple tocmai bune de urmat!


  7. CORA Says:

    Boss, nu stiu nici ce face o femeie sa fie infidela, nu stiu ce face un barbat sa ajunga in asternutul altei femei. De ce e iubirea in criza? POate pentru ca o percep mai mult canrnal, lipsindu-ne de forta ei spirituala...


  8. CORA Says:

    Orianda, cred ca tine de fiecare dintre noi sa iubim desavarsit si curat. Bineinteles, nu putem sa trecem peste valorile fiecarui om...pana la urma, nu avem cu totii acelasi ideal...


  9. adriana Says:

    de admirat povestea lor...pentru incurajare, pentru voi "astia mai tinerei", exista asa povesti si in vremurile noastre...chiar daca pozele nu mai au acelasi farmec ca cele alb negru...eu sunt o fericita care de 24 de ani traiesc o asemenea poveste...sa ne ajute dumnezeu sa atingem si noi varfurile batranetii, impreuna, fericiti mereu... la fel va doresc si voua...rabdare sa aveti