CORA
Emoţionant, cu emoţii, îţi mulţumesc pentru:
- zâmbetul pe care l-am moştenit de la tine!
- dragostea pe care mi-ai dăruit-o neîncetat, mereu, fără limite!
- mângâierile drăgăstoase în orice moment anevoios!
- pentru că mi-ai vegheat primii paşi!
- pentru că mi-ai adulmecat primele cuvinte stâlcite!
-pentru că ştiu să îl pronunţ de R (şi cuvântul frunte :D)
- pentru toate temele, dictările şi lecturile cu care m-ai ajutat!
- pentru toate grijile pe care încă ţi le faci pentru mine!
- pentru că m-ai învăţat să fiu demnă!
-pentru toată cuminţenia cu care ai îndurat toate greutăţile pentru a mă face om...!
- pentru chipul tău frumos care îmi zâmbeşte ori de câte ori revin acasă!
- pentru că mă faci să mă simt neîncetat copilă!
- pentru rochiţele pe care mi le-ai croşetat cu atâta drag, ca să fiu mereu frumoasă, ca tine!
- pentru că tu exişti, ca să exist şi eu! :)

Te iubesc nespus! NESPUS!

Etichete: ,
2 Responses
  1. Anonim Says:

    La multi ani, Cozzetoooo!!! Nuca


  2. mama Says:

    Multumessc mult, Nuco!!!!!!!!!!!!1
    Cozeto