CORA
Astăzi am primit o lecție ... de viață! Lecții de plecăciune, modele de frunți aplecate, exemple de cum se pupă mai cu spor mâini "înalte". Lecții de luptă pentru a ajunge cât mai în față, jocuri de culise, sfori trase, capcane întinse inamicului. Toate acestea printre plecăciuni, închinăciuni, zâmbete mieroase și cuvântări cucernice.
Și așa am înțeles două lucruri:
A. De ce sunt unde sunt, cu perspective suficient de limitate cât să mă înec în "mediocritate".
B. Ce se va întâmpla cu mine dacă nu mă apuc să tocesc lecțiile de astăzi. Să le știu pe de rost, cu sfințenie, chiar și atunci când mă trezesc în creierii nopții...nu, nu să vomit, ci doar să merg la toaletă!
Și nu pot să nu mă întreb:
UNDE E LUMEA ACEEA DREAPTĂ ȘI MERITOCRATĂ,PENTRU CARE M-A PREGĂTIT MAMA, ÎN CARE COLOANA VERTEBRALĂ STĂ DREAPTĂ ȘI ESTE APRECIATĂ MAI MULT DECÂT GÂRBOVIȚII, APLECAȚII, PENTRU CA SABIA SĂ NU LE TAIE CAPUL P.U.P.I.N.C.U.R.I.S.T.???
7 Responses
  1. Anonim Says:

    Iti recomand Cap.10 al Ecclesiastului pentru o lectura folositoare,dar si restul acestei minunate carti.Daca aplici in viata ta 10% din invataturile acestei carti o sa devii mult mai impacata cu viata si vietuitoarele din preajma ta.


  2. Sindicalistii ce se considera OAMENI nu ANIMALE
    Cereti CIVILIZAT tuturor partidelor din opozitie sa fie impozitate averile facute din afaceri cu statul cu minim 20 % ptr. un an de zile pana se linistesc apele cu acest GENOCID si HAOS din Romania ! Opozitia daca refuza inseamna ca se incadreaza la categoria EGOISM FANATIC si trebuie sa dispara din politica definitiv , daca accepta vor rezolva cu Guvernul ! Orice alte incercari de destabilizare se vor considera Atentat la Siguranta Nationala si va fi vai de copiii si neamurile voastre , asta si vor dusmanii POPORULUI !!! Transmiteti acest MESAJ si faceti cererile cu , calm si intelepciune , asa vor vedea si JANDARMII , ARMATA , SERVICIILE SECRETE si POLITIA cine sant tradatorii si UCIGASII POPORULUI !!!


  3. Ai scris foarte adevarat, si eu patesc la fel, sinceritatea si cinstea nu e apreciata. Oamenilor le place sa vada un zambet fals, un compliment fortat despre orice lucru, dar nu stiu ca oamenii astia pe partea cealalta spun contrariul!
    E revoltator...


  4. carmen Says:

    ...o lectie de viata pe care am invatat-o cam demult...dar refuz sa o aplic, na! Stiu, am de suferit din cauza asta, dar pana mai am aer in plamani si licar in ochi prefer sa tin capul sus! Interesant e faptul ca procentul celor care imi apreciaza atitudinea, profesionalismul, caracterul, e de zeci de ori mai mare decat a celor care "lustruiesc". Insa lustruiesc astia cu o patima...Nu-ti lasa nici o sansa...macar de ar avea buzele date cu ceva esenta de...ardei iute.


  5. Baimareanul Says:

    Daca vei privi mai atenta in jurul tau, astfel de atitudini poti vedea in fiecare zi. Ele sunt cele care definesc omul de succes al zilelor noastre si care asigura ascensiunea usoara si cu efort putin. Calea dreapta e mult mai grea si presarata de frustrari. Eu sper doar ca ma va prinde in viata ziua in care demnitatea si onoarea vor redeveni calitati.


  6. Anonim Says:

    Daca nu esti facuta pentru genul acesta de viata...iti este f.f....greu ...dar nu imposibil.
    ....Catigul este f,f.. mic ...dar...satisfactiile..sunt enorme.
    Conteaza aparentele...si pupicii Generosi...in locuri dorsale...
    Speranta ..moare ultima!
    RS


  7. danutz Says:

    Citez dintr-o parere de-a mea:"Ce să te mai aştepţi la mai bine, atâta vreme cât Pupincurişti Diletanţi şi Lustruitori de dosuri sus-ridicate, devin " manageri" ai bunului plac şi al fără-de-legii...". Cred ca astia si-au invatat bineeeeee de tot lectia...