CORA
A. Prima postare din 2011 vine cu un nou template, care mi se potriveste de minune pentru starea de spirit in care ma gasesc acum. Am ales un template feminin, cu decupaje interesante din peisaje feminine, totul cu un iz vintage pe care il ador! Si o melodie superba pe fundal, Tema Corei din Ultimul Mohican, deci totul e cu substrat, ok?

B. Am gasit pe un blog o leapsa draguta, nu am mai jucat de ceva vreme, deci intru in joc, desi nu imi este adresata leapsa!

1. O carte de care n-a auzit nimeni (necomerciala) si pe care ai recomanda-o din tot sufletul: Tristan - "Clepsidra cu pasi"
2. Un film cu final fericit pe care l-ai vazut: oare de ce imi e greu sa imi amintesc? Comedia "Little Fockers" se pune?
3. Ultimul lucru bun pe care l-ai facut: Am ajutat un prieten sa isi "descalceasca" existenta!
4. Telefonul din buzunarul tau: Un Sagem din seria celor necunoscute si puin interesante!
5. O melodie care iti aminteste de copilarie: Oho! Ma podidesc amintirile: "O lume minunata", "Vivat Veselia", "Vitezomanul Gica" (pe care eu mi-l imaginam Vitezo-Manu-Gica:D)
6. Cel mai accesat site romanesc de catre tine: Facebook (:D) si www.antena3.ro.
7. Sportul la care te uiti/il practici: fotbal, numai obligata, fortata, mereu silita de Razvan...
8. Locul unde ai vrea sa mergi in urmatoarea excursie: E o mare diferenta intre ce as vrea si ceea ce este posibil cu adevarat sa reusesc...dar, facand o medie...Palatul Reginei Maria de la Balcic!
9. Emisiunea TV pe care o apreciezi: In gura presei - one man show, il ador pe Badea pentru asta si pentru cat de radical si ingamfat este!
10. Un mesaj pentru cei care intra pe blogul tau: Va imbratisez cu mare drag si va multumesc pentru timpul petrecut aici!
10 Responses
  1. frumoasa tema, sa o "porti" cu placere :)


  2. disa Says:

    Raspund doar la ultima intrebare.
    Iti multumesc pentru urari, ti le intorc inmiit.
    La multi ani, cu binecuvantari!


  3. Unknown Says:

    la multi ani in noul an.
    frumos template, o sa caut si eu ceva, ca s-au cam dus sarbatorile de acum.


  4. CORA Says:

    Multam frumos, Andreea! Sper sa nu o mai schimb asa curand...


  5. CORA Says:

    Disa, poti raspunde la toate, e interesant! La multi ani!


  6. CORA Says:

    Veronica, ma bucur ca iti place noua tema a blogului! Te pup!


  7. Tudor Enea Says:

    La multi ani!
    imi place tema:)


  8. Amalia Says:

    iti multumesc pentru vizita si pentru urare, Cora. M-a bucurat mult mesajul tau.
    La multi ani!


  9. CORA Says:

    La multi ani, Tudor!
    Ma bucura feed.back-ul tau!


  10. CORA Says:

    La multi ani, Amalia!

    Toate cele mai bune!