CORA
Îmi place să fiu leoaică! Pentru că știu să fiu leoaică! Și pentru că lupta pentru supremație este pe jumătate câșigată, doar pentru că sunt leoaică și am spiritul de învingător în sânge.
Sunt leoaică și nu mă mai mulțumesc cu jumătăți de măsură. Mă debarasez de tentația compromisului și joc totul pe o singură carte. Pentru că îmi place să risc și pentru că a intra în jocul nebun este dovada curajului de leoaică neînfricată!

Da, după ani și ani în care mi-am reprimat leoaica din mine, de azi o las să se joace pe scena vieții mele!
Etichete: ,
4 Responses
  1. Flyerboy Says:

    Si pentru ca esti leoaica, si pentru ca nu te multumesti cu jumatati de masura, eu te admir. Bravo :)


  2. CORA Says:

    Pentru toate astea, iti multumesc, Zburatorule!


  3. hera mariana Says:

    Foarte bine ai hotărât!
    Şi fiica mea este leoaică, acum este în mare vervă şi luptă pe mai multe fronturi, conform talentului şi pregătirii ei.:)

    Să ai noroc să reuşeşti ce ţi-ai propus!


  4. mama Says:

    Stii ca esti cea mai buna, nu?