CORA
Cineva înțelept mi-a spus cândva cã, dacã un bãiat vrea o fatã, o va avea, orice ar fi.




Femeile au frumosul obicei al despicării firului în patru. Mai ales atunci când se întâlnesc. Împreună, sunt cele mai fine analizatoare ale comportamentului masculin. Și, de cele mai multe ori, "descoperă" anumite puncte complicate, alambicate, acolo unde nu sunt. Comportamentul bărbaților este, cu regularitate, simplu, fără ascunzișuri, fără regizări. Femeile, însă, se încăpățânează să găsească explicații, invalide de cele mai multe ori, pentru comportamentului unui bărbat.
Filmul He's just not that into you, izbește prostul obicei al femeilor de toți pereții, le ridiculizează orice căutare complicată de sensuri, pentru ca, în final, să le compătimească și să le bată încurajator pe umăr, spunându-le că, în fond, nu e nimic rău în a nu-ți pierde speranța.
Dacă ar fi văzut și înțeles de majoritatea femeilor, le-ar face să înțeleagă că nu e cazul să își piardă timpul cu fieștecine. Filmul explică comportamentul simplu al bărbatului, cu semnalele evidente ale lor, pe care femeile se încăpățânează la nesfârșit să le interpreteze...greșit...
Am extras din film acele replici delicioase, dar usturătoare, care poate fac bine, deși, mai întâi, fac rău (pe interesantul principiu băsescit ca să ne fie bine, mai întâi trebuie să ne fie rău).

1. Suntem încurajate, chiar programate sã credem cã,dacã un tip se poartã ca un nemernic, te place.
- Asta e problema, te place prea mult.
- Ești prea drãguțã și prea bunã.
- Nu știe ce sã facã.
- Evident cã te place.
- Sunt sigurã cã a pierdut numãrul tãu de telefon.
- Nu te invitã în oraș pentru cã e intimidate de succesul tãu profesional.
- Nu te invitã în oraș pentru cã e speriat de maturitatea ta emoționalã.
- Crede-mã, sigur tocmai a terminat o relație serioasã.
- Crede-mã, el nu a mai avut nicio relație serioasã.
- Sigur a uitat numãrul colibei tale. Sau l-a mâncat un leu.
- Fetelor, sunteți incredibile. De ce ne spunem una alteia toate astea? Poate pentru cã ne e prea teamã și e prea greu sã spunem singurul adevãr, aflat chiar sub nasul nostru? Pur și simplu, NU te vrea
.

2. - Dacã un tip nu te sunã, înseamnã cã nu vrea.
- Serios?
- Da.
- Întotdeauna?
- Da, întotdeauna. Știu cum e sã dai o țeapã, da? Am dat și eu, fac asta foarte des. Crede-mã, dacã un tip te trateazã de parcã n-ar da nici doi bani pe tine, înseamnã cã, într-adevãr, nu dã nici doi bani pe tine.


3. Îmi fãcusem iluzii, le spuneam tuturor cã el va fi soțul meu. Chiar și dentistului. În orice caz, toate prietenele mã încurajau sã continui relațiile cu acești...ticãloși, îmi spuneau cã știu ele cazuri în care cineva s-a cuplat cu un ticãlos exact ca al meu și pânã la urmã s-a mãritat cu el și au trãit fericiți. Dar asta e o excepție, iar noi nu suntem excepția, ci suntem regula.

4. Dacã un tip îți dã numãrul lui de telefon în loc sã ți-l cearã pe al tãu, nu îl interesezi. Ba mi l-a cerut, dar apoi mi-a dat...Dacã un tip vrea sã te vadã, crede-mã, te va vedea. Am sunat o fatã de 55 de ori pânã când mi-a rãspuns.

5. - Eu credeam cã mie nu mi-a dat nimeni papucii.Dar, gândindu-ne bine,ne-am dat seama cã pe amândouã ne-au pãrãsit toți tipii cu care am fost cuplate. Absolut toți. O fac atât de abil, atât de șmecher, încât crezi cã a fost ideea ta. Da, dupã care îți spui "A fost ideea mea, dar, stai puțin, de ce sunt singurã?" "De ce sunt nefericitã?" "De ce m-am îngrãșat 20 de kile?" Tipii știu sã ne pãcãleascã.
- Chiar cã știu. Știu exact cum sã ne ia.
- - Da, ne spun minciuni frumoase. "Nu vreau sã stau în calea ta". Sau... "Tu ești perfectã, eu trebuie sã mã schimb". Sau... "Mã gândesc numai la fericirea ta". Sau "Nu te merit".
- Asta e preferata mea. Știi care-mi place mie cel mai mult? "Cât îl invidiez pe cel care se va cãsãtori cu tine!". Pãi, trebuia sã fii tu. Eu așa credeam. Așa cã trebuie sã știi. Cum auzi așa ceva, fugi la magazine și ia-ți niște calmante și înghețatã, pentru cã ți-a dat papucii.


6. Primul meu soț era un tip banal. L-am gãsit în pat cu secretara când m-am întors de la cumpãrãturi. S-a purtat atât de banal încât mi s-a fãcut milã de el. Cel de-al doilea soț al meua fost ceva mai creativ. Mã înșela cu sora mea, dar m-a fãcut sã cred cã sunt nebunã pentru cã îl bãnuiesc de așa ceva. Așa cã era un joc al minții, o adevãratã intrigã. Dar ultimul meu soț a fost cel mai tare. Era un adevãrat maestru în acoperirea urmelor. I-am înregistrat convorbirile telefonice, i-am interceptat cardurile de credit, am pus pe cineva sã-l urmãreascã și tot n-am gãsit nicio dovadã. Nu mai știam ce sã fac. Pânã la urmã, am aflat cã îi cumpãrase o casã amantei lui. Dar adevãrata maestrã, trebuie sã spun, sunt eu. Am avut trei soți, nenumãrați iubiți și încã nu m-am oprit.

7. - Mie nu poți sã-mi ascunzi nimic. Cunosc simptomele iubirii, iar tu ești îndrãgostit.
- Sã fim serioși!
- E extraordinar! Nu te poți concentra, da? Tresari de câte ori sunã telefonul, îți verifici e-mail-ul de zeci de ori pe zi, ai vrea sã compui melodii...Simți nevoia sã-i rostești numele în orice conversație din toaleta bãrbaților. Așa e de când lumea și ți se întâmplã și ție, prietene.


8. Poate cã finalul fericit e acesta. Dupã ce ai așteptat atât sã sune telefonul, ai rãmas de atâtea ori cu inima frântã, ai fãcut atâtea prostii și ai interpretat greșit semnalele, simțind atâta durere și rușine, niciodatã, totuși, nu ți-ai pierdut speranța.

Recomand filmul tuturor acelor fete, femei, care încă așteaptă apelul ce nu va venit niciodată, în loc să caute bărbatul potrivit! Și îl recomand și celorlalte femei, care consideră că au dat lovitura cu vreun bărbat, pentru că, în fond, filmul "dezgolește" comportamentul masculin, din mult mai multe puncte de vedere.



Din echipa actorilor care au animat cum nu se poate mai bine situațiile atât de des întâlnite dintre femei și bărbați, fac parte Drew Barrymore, Ben Affleck, Ginnifer Goodwin, Jennifer Aniston, Bradley Cooper.

Mai multe detalii despre film găsiți aici.

Mai multe situații despre cum femeile se păcălesc singure, găsiți aici.

Singurul material realist scris se găsește aici.
Etichete: ,
40 Responses
  1. Unknown Says:

    Imi place cum arata blogul tau.
    Mi-ai atras atentia cu acest subiect -e f. tare.
    Am trecut prin pct-ele 2 si 3
    E un film realist intr-adevar.
    Doamne nici mie nu-mi vine sa cred ce naiva ,ca sa nu folosesc alt cuvant ,pot fi !


  2. CORA Says:

    Monica, nu esti naiva. Esti femeie. Asa suntem noi, pentru ca traducem comportamentul barbatilor dupa modul in care gandim noi. Insa la ei, totul, e simplu.
    Hai sa nu ne impiedicam de barbati nepotriviti si sa ii cautam pe cei care ni se potrivesc ca niste manusi! E dificil, dar nu imposibil!


  3. unii nu suna ptr. ca sunt prea ocupati cu protectia fetei....:)... stiu ce spun;:)


  4. CORA Says:

    Antiignorantule, detaliaza! Poate face bine sa stim si alte amanunte picante care va explica comportamentul!


  5. Unknown Says:

    Unde sa-l caut Cora ?
    Lucrez la un CAR ptr pensionari ,iar singurul baiat pe care l-am intalnit , a fost unul pe un site de matrimoniale-teologul (cunosti cazul ,ca mi-ai comentat postarea la acea vreme).
    Grup de prieteni/prietene nu am.
    F slabe sanse sa cunosc pe cineva,mai ales pe cel potrivit.


  6. CORA Says:

    Pai, iata ca tu ai depistat un mediu unde l-ai putea gasi! Printre prieteni! Nu ii ai inca? Fa-ti-i! Iesi mai mult, plimba-te mai mult! Nu stiu, gasesti tu metode prin care sa iti faci prieteni! Pentru ca esti o femeie minunata si sunt convinsa ca sunt multi care asteapta sa te cunoasca!


  7. Hordy Says:

    O să mă uit şi eo la film. Pare interesant mai ales că va creşte egoul meu de bărbat


  8. CORA Says:

    Hordy, nu stiu cum se va vedea filmul din perspectiva unui barbat! As fi chiar curioasa sa vad cum il percepi!


  9. Monica Says:

    eu nu l-am vazut, dar l-am notat;))

    f frumos l-ai prezentat tu aici:)

    PS. E frumos blogul tau:)


  10. o femeie care se suceste si comenteaza iubitului... deja nu mai este femeie... este altceva... trebuie sa aiba incredere in iubit indiferent ce se intampla... DAR numai daca il IUBESTE si nu il considera jucaria ei....


  11. julie Says:

    Mi-ai trezit interesul cu acest film. asa ca l-am cautat, l-am vizionat... si da, merita recomandat.
    multumesc.
    :)


  12. CORA Says:

    Monica, ma bucur ca iti place noul skin al blogului! Filmul este interesant daca este v azut dintr-o anumita perspectiva. Astept impresii, daca il vezi!


  13. CORA Says:

    Antiignorantule, cred ca totul depinde de felul in care barbatul percepe relatia. Sunt de acord cu tine, pana intr-un anumit punct, atata timp cat barbatul iubeste si respecta femeia.
    Stim amandoi ca exista barbati care batjocoresc femei, care le subjuga, care le umilesc. Iar astia numai barbati nu mai sunt! O femeie nu are cum sa se increada intr-un astfel de ... om...!


  14. CORA Says:

    Julie, ma bucura faptul ca am reusit sa te tentez! O saptamana frumoasa iti doresc!


  15. gabrielle Says:

    "De ce nu te-a mai sunat" by Rachel Greenwald (expert in formarea relatiilor de cuplu) este o carte interesanta si vine cu solutii simple care confera femeilor puterea de a alege barbatii cu care chiar isi doresc sa iasa.


  16. Dar barbatii sunt numai niste copii mai mari...nu ii lua tare...ii sperii...


  17. Wow...super ti-a iesit blogul!
    Am vazut si eu filmul, l-am luat ca am vazut ca sunt actori unul si unul, iar tema filmului e f buna.


  18. corect nu sunt de acord cu abuzurile si batjocura....


  19. Orry Says:

    ce frumoasa e noua ta casuta!! imi place foarte mult! :D

    Cat despre film ... l-am vazut si mi-a placut foarte tare! ;)

    Trebuie sa invatam si sa acceptam ca, uneori, pur si simplu el nu ne place!


  20. Anonim Says:

    Este dragut noul skin, are un aer antic, insa nu stiu daca e specific tie. Eu te stiam o iubitoare de flori, de culori.
    Cred ca toate ne regasim in cel putin un punct dintre cele enumerate de tine.


  21. ionut Says:

    Antiignorantu spunea...
    "unii nu suna ptr. ca sunt prea ocupati cu protectia fetei....:)... stiu ce spun;:) "

    -cum?.? :))



  22. Monica Says:

    ti am lasat la mine pe blog un premiu pe care il meriti din plin:*


  23. Ceapros Says:

    frumos bogul.am sa-l vizitez mai des, vad ca ai lucruri foarte interesante.Mult succes in tot ceea ce faci


  24. Joker Says:

    Chiar frumusica arhitectura asta a ta
    Revin!


  25. CORA Says:

    Gabriela, cred ca filmul este inspirat tocmai din aceasta carte! Despre care am inteles ca a fost bestseller!


  26. CORA Says:

    Octavia, ma bucur teribil ca iti place noul template! Te astept sa revii!


  27. CORA Says:

    Orry, e dureros adesea, dar nu moare nimeni din asta, cu atat mai mult cu cat sunt o mare de altii care ne asteapta!


  28. CORA Says:

    Alexandra, si mama spune la fel despre noul skin! Dar, deocamdata, asta simt ca ma reprezinta!


  29. CORA Says:

    Ionut, si eu as fi vrut sa stiu mai multe despre ce a spus Antiignorantu...a explicat el ceva, dar am impresia ca era ceva mai mult de atat!


  30. CORA Says:

    Simona, ma bucur de trecere, te mai astept!


  31. CORA Says:

    Monica, iti multumesc frumos pentru premii!


  32. CORA Says:

    Ceapros, ma magulesti! Dar daca realmente iti place ce gasesti aici, te mai astept cu mare drag!


  33. CORA Says:

    Joker, de abia astept sa mai treci pe aici sa lasi ceva ganduri! Duminica frumoasa iti doresc!


  34. Joker Says:

    La fel, Cora


  35. Anonim Says:

    Multumesc !
    Filmul asta m-a ajutat mult si inca o data am inteles ca ce este dat sa se intample se intampla ,si cu cat lasi lucrurile sa curga natural si nu le fortezi cu atat mai bine !


  36. Anonim Says:

    Multumesc !
    Filmul m-a ajutat foarte mult ,si inca o data am inteles ca ce este dat sa se intample ,se va intampla.Si dc nu fortam lucrurile ,cu atat mai bine .


  37. Anonim Says:

    Super articolul! Am notat si filmul... Multumesc!


  38. Anonim Says:

    Mi-a cerut numarul,dar nu m-a sunat. De ce?


  39. CORA Says:

    Pentru ca si barbatii au ciudateniile lor. Oricum ar fi, ideea postarii si a filmului cu pricina este ca, daca nu te suna, inseamna ca nu e interesat de tine! Acum, cine stie ce e in mintea celui care s-a aratat, totusi interesat, dar nu a mai continuat...

    Una peste alta, barbatii care stiu ce vor, barbatii adevarati, cum imi place mie sa le spun, pun mana pe o femeie si nu ii mai dau drumul. Deci, ai grija de la ce barbat ai asteptari...