27 iunie 2012
  1. finalizarea cursului EVALUAREA ÎN SECOLUL XXI, cu următoarele concluzii:
- sistemul educațional românesc trebuie să se schimbe din rădăcini, astfel încât întreaga sa formă, de la conținut până la strategii instrucționale și evaluative să se schimbe
- elevul trebuie învățat să își asume roluri, cu responsabilitățile aferente, în actul educațional
- atât elevul, cât și profesorul, trebuie să depindă tehnici de metacogniție
- trebuie aduse în centrul finalităților educaționale cu totul alte competențe, numite în curs competențele secolului XXI, știute de mine drept competențe transversale
- evaluarea trebuie planificată minuțios, cu instrumente concludente și corecte, în funcție de obiectivele avute în vedere
- într-un sistem educațional eficient, instruirea este congruentă cu evaluarea. Orice moment instrucțional poate fi evaluat, orice evaluare poate produce învățare
- echipa de la Intel Teach este super profesionistă!!!
|